Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat Derneği ve Türk Telekom ortaklığında yürütülen Dijitalde Hayat Kolay Projesi başlatıldı! Kadınların pazarlama, online satış ve e-ticaret mevzuatı gibi konularda bilgilenmelerini destekleyen proje ile kadınların online platformlardan satışlarını artırmalarına ve girişimlerini büyütmelerine yardımcı olmayı amaçlanıyor!
Atölye Hakkında
Proje kapsamında düzenlenecek olan çevrim içi Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi, üretici kadınlara ürünlerini kullanıcı odaklı olarak nasıl geliştirebileceklerini derinlemesine çözümleme fırsatı sunacaktır. Katılımcılar, uygulamalı vaka çalışması ile hedef kitlelerini tanırken, deneyim haritası kanvası ile potansiyel müşterilerinin tüm etkileşimlerini kullanıcı perspektifinden deneyimleme imkanı bulacaklardır.
Atölye İçeriği
- Tanışma ve Programın Tanıtımı
- Tasarım Odaklı Düşünme Nedir? ve İyi Örnekler
- Kullanıcı Odaklı Tasarım
- Vaka Çalışması
- Persona ve Kullanıcı Deneyimi Haritası
Katılım ve Başvuru
- Katılım Şartı: Dijital pazarlama eğitimini almış girişimci kadın olmak gerekmektedir.
- Kontenjan: Atölyeye katılım kontenjanla sınırlıdır ve ücretsizdir. Sadece uygun başvurular arasından seçilen kişilerle SMS ile iletişime geçilecektir.
- Atölye Tarihi ve Saati: 10 Haziran 2024, 21:00-23:00
- Son Başvuru Tarihi: 9 Haziran 2024, 23:59
Ek Fırsatlar
Atölyeye katılan 500 kadın arasından seçilenlere mentörlük ve hibe desteği verilecektir.
İletişim ve Sorular
Eğitime dair her türlü soru için kapsayicivesurdurulebilirbuyume@habitatdernegi.org adresine mail atabilirsiniz.
Bu fırsatı kaçırmayın ve başvurunuzu hemen yapın! Kadın girişimciler olarak dijital dünyada gücünüzü artırın ve işinizi büyütün.